Veel gestelde vragen

Dit document is op juni 2018 aangepast.

Wat gebeurt er na het plaatsen van mijn bestelling?

De bestelling komt rechtstreeks bij ons binnen en wordt direct in behandeling genomen.

Wat is de bezorgduur van mijn bestelling?

Gemiddeld duurt het 30-60 minuten voordat de bestelling bij je bezorgd wordt. De bezorgtijd kan per dag verschillen, wil je zeker weten wat de bezorgtijd is dan kun je ons altijd even bellen.

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Restaurant Noya bezorgt uitsluitend op de volgende gebieden, de kosten hiervoor zijn als volgt;

  • Assen: € 2,00
  • Rolde/Bovesmilde: € 5.00
  • Smilde: € 5.50

Staat je plaatsnaam er niet bij? voor meer informatie over bezorgen kan je ons altijd even bellen.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kan bij ons op 3 manieren betalen;

  • i-Deal (heeft onze voorkeur)
  • PayPal
  • Contant bij bezorging

Hoe annuleer ik een bestelling?

Om de bestelling te annuleren neem je zo snel mogelijk contact met ons op, is de order nog niet verwerkt dan kan je dit annuleren en zullen we zorgdragen voor een eventuele terugbetaling. Is de order wel verwerkt dan is annulering helaas niet mogelijk!